HOME.

Jag tror jag däckar snart så trött jag är, blev avlämnad vid min gata av Olles pappa och sa då hejdå till Olle. Idag har det varit kul, men jag har tyvärr bara varit trött.  Imorgon ska jag ta det lugnt och inte göra ett piss, vilket jag ser fram emot. Så himla skönt. Sorry för att jag är lite inaktiv då&då men det är mycket just nu, både betyg, privatliv och sen vill jag också kunna göra allt i min takt utan att känna att jag inte har hunnit med saker. Jobbigt läge men så fåre va fram till vinterlovet, då kommer jag uppdatera ordentligt tror jag iallfall. Imorgon tror jag också att det blir en del uppdatering. Jag har inget intressant att komma med förutom att på måndag är det studiedag, fett skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0