IT FUCKS WITH YOUR HONOR AND IT TEASES YOUR HEAD.

En ny fråga, eller frågor! Alltid lika härligt att se en enstaka kommentar, keep up the good work! Det får mig att fortsätta vilja blogga, så that will keep me on track!
Nu ska vi se här!
  1. Jag får inte veckopeng utan jag får månadspeng, jag får 300kr + småpengar till godis, och annat. Mina föräldrar betalar smink oftast, men ibland köper jag själv. Då & då har jag och mamma en "shopping-dag", kanske en gång vart 3:e eller 4:e månad. Då vi åker till väla eller liknande och så handlar vi kläder tillsammans för hennes pengar. Jag är ganska bortskämd tyvärr.
  2. Jag har ingen bästavän, inte någon tjej iallafall. En bästavän för mig är en person som har 100% tillit för, kan vara sig själv med helt. Den ända personen förutom min familj är Olle. Men jag har många andra vänner som är snälla också, men jag kan inte peka ut en bästavän.
  3. Jo, det var nog mer att jag fick reda på att han var kär i mig. Sen fick jag mer känslor för han, haha. Jag kan ta hela den historien en annan dag!
  4. Det hände irl, vi var och vi satt i ett trapphus på kvällen med min kompis robin. Vi satt och hade ögonkontakt med varann ett bra tag, tillslut kysste han mig utan att jag vart beredd. Det var ett sånt där " once in a lifetime - moment" sen kom vi fram till automatiskt att vi ville vara med varann. 4 januari 2010.
  5. Jag gör oftast ungefär 2 stycken, och om ni vill veta hur och vilka så gå in här : http://cassandraperssons.blogg.se/category/skonhet.html
  6. Jag redigerar de flesta i photoscape, sök på google så kan du ladda ner det gratis. Jag redigerar mina header's i Gimp 2.0 som du också kan ladda hem gratis genom att söka dig fram på google. Jag redigerar sällan i picnik.
Tack för alla frågor, och fråga mer om det skulle vara så !

Kommentarer
Postat av: emilia

tack för att du svarade ! :)

den här med kaffebönor ?

ska man vispa äggvitan noga , så det blir skum & sen vispa lite till ?

eller vara röra om lite snabbt ? :)

2011-11-08 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0