LET'S DO IT AGAIN M8'S ?

Jag startar upp en " Lista " igen, jag har haft en på bloggen innan men denna gången ska jag fullfölja hela listan och även försöka göra den lite mer intressant, sound great ?
Dag 01 – Mina hårfärger/frisyrer.
Dag 02 – Jag visar gamla bilder.
Dag 03 – Hetaste hårtipset.
Dag 04 – Videoblogg.
Dag 05 – Mitt livs kärlek.
Dag 06 – Dagens outfit/facelook.
Dag 07 – bästa tips.
Dag 08 – Hemlig tävling.
Dag 09 – Mina drömmar.
Dag 10 – Favoritplaggen.
Dag 11 – Hur sminkar jag mig?
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Bästa citaten.
Dag 14 – Mina rädslor.
Dag 15 – Dagens filmtips.
Dag 16 – Min första...
Dag 17 – Bloggar jag läser
Dag 18 – När jag blir stor..
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Pinsamma bilder.
Dag 22 – Saker som gör mig förbannad.
Dag 23 – Saker som får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Bästa youtube-filmen.
Dag 26 – Jag vill ha...
Dag 27 – Mina spotifylistor.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något att minnas.
Dag 30 – Bikstolen.
And let's begin
Jag startar upp en " Lista " igen, jag har haft en på bloggen innan men denna gången ska jag fullfölja hela listan och även försöka göra den lite mer intressant, sound great ?
Dag 01 – Mina hårfärger/frisyrer.
Dag 02 – Jag visar gamla bilder.
Dag 03 – Hetaste hårtipset.
Dag 04 – Videoblogg.
Dag 05 – Mitt livs kärlek.
Dag 06 – Dagens outfit/facelook.
Dag 07 – bästa tips.
Dag 08 – Hemlighet.
Dag 09 – Mina drömmar.
Dag 10 – Favoritplaggen.
Dag 11 – Hur sminkar jag mig?
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Bästa citaten.
Dag 14 – Mina rädslor.
Dag 15 – Dagens filmtips.
Dag 16 – Min första...
Dag 17 – Bloggar jag läser
Dag 18 – När jag blir stor..
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Pinsamma bilder.
Dag 22 – Saker som gör mig förbannad.
Dag 23 – Saker som får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Bästa youtube-filmen.
Dag 26 – Jag vill ha...
Dag 27 – Mina spotifylistor.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något att minnas.
Dag 30 – Bikstolen.
And let's begin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0