VI FLÖG IVÄG SOM EN PROJEKTIL.

gulligt att jag har munnen öppen som om jag är utsvulten eller något, suddig bild by the maddafakkin' väg.
Inlägget igår var sådär über dåligt, men jag var trött och tänkte inte riktigt var jag skrev, läste igenom det nyss och det var inte särskillt intressant. Men då får detta inlägget vara intressantare, right m8's ? Idag ska jag ha en efterlängtad "göra-i-ordning-allt-som-jag-inte-hinner-på-vardagar-dag" vilket innebär att jag ska smörja in huden med brun-utan-sol för att se mindre likblek ut i vanliga fall. Jag ska också se om jag hinner fotografera lite, hade varit skönt att få in lite nya bilder i datorn. Sen ska jag färga håret, eller jag ska färga utväxten och förhoppningsvis blir den inte mörkare än löshåret, för det vill jag verkligen inte.
Detta inlägget kanske var lite lite intressantare, inte för att jag tror det var intressant. Mindre kasst? kan man säga. Nu ska jag äta kött, för jag är cool, coolness på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0