VI SKA HÅLLA HAND, TILL SKELETTEN BLIR TILL DAMM.

Hemma från Gymnasie mässan, träffade en del saknade vänner men lärde också känna några nya vilket jag inte ångrar. Tyvärr så kommer man hem med en riktig ångest klump i bröstet, vad ska jag göra med mitt liv ? Jag vill inte välja, jag vill inte välja min framtid när jag är bara 15 år. Jag är förvirrad och har ingen aning, tänk om man ångrar sig? Än sålänge har jag några programm som jag funderar över, det är : vård och omsorg, Handel, samhälle med inriktning på media eller möjligtvis jurnalistik. Jag har verken tid eller ork att fundera ut något av de här alternativen. Hursomhelst så sover Olle hos mig idag och det ska bli mys, south park all night long typ. Sen imorgon blir det skola och efter det hem till Olle, på lördag ska jag och Olle på "familje-fest" om man ska kalla det så ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde välja estetik och media. det är superkul och jag älskar det. finns i tex kristianstad och john bauer i hässleholm.

2011-11-17 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0