WIERD.

Jag sover över med Olle och Robin idag, vi har varit typ hela dagen och vi har varit ute & träffat Eddie och några till, sen gick vi hem och åt och sen ut igen.
EN SJUKT LÄSKIG SAK ; Jag, Olle & Robin gick upp till utsikten och var där en stund, det tar typ en kvart dit och det är sjukt kallt och segt. När vi var påväg hem så kände jag min mobil i fickan (känner alltid efter hela tiden så jag har mobil, plånbok, lösapengar, nycklar o.s.v innan jag ska någonstans och innan jag kommer hem) och så kände jag inte den, och jag hade den när vi var på utsikten och allt. Så antingen har jag förlagt den där eller så har den trillat ut ur min ficka. Olle och Robin var snälla och går nu tillbaka ända upp till utsikten för att hitta den, känner mig dum som inte följde med men jag vågar inte mig in i den skogen, jag hatar den skogen på natten eller aa, det är iallafall snart natt. Det läskiga med det är att tänk att den bara ligger där helt själv i en mörk skog, så ringer vi till den men så får vi inget svar och gud-vet-vad som kan hända. Det var inte så läskigt nu när jag läste igenom det jag skrev men jag blev iallfall rädd.
NU säger jag förlåt för att jag har varit sugig på att uppdatera, ni vet hur det kan vara. Jag går i nian, har val att tänka på, läxor att läsa, prov att skriva och vänner/pojkvän att umgås med, ibland blir bloggen lidande. Det kan inte hjälpas.
Imorgon är jag hemma och chillar och då uppdaterar jag nog mera, bra det va ?
Jag har ett awesome tips för om ni ska kolla julklappar, gå in på www.coolstuff.se och klicka er in. Ni lär säkert hitta något!
några snabb-valda random cambilder, fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0