FÖRDRIVER TIDEN GENOM ATT SKRIVA ETT INLÄGG.

Ett inlägg om ingenting, eller om allting. Ett inlägg som ni antingen kommer att scrolla förbi eftersom ni inte orkar läsa det, eller så kommer ni fastna eftersom ni har brist på annat att göra - antagligen kommer något av alternativen vara rätt. Jag har just nu gjort min läxa, jag ska göra resten efter att jag har duschat och gått upp & lagt mig i sängen, redo för en ny bra dag. Idag har jag inte mått bra alls, inte ett dugg. En massa tankar, missuppfattingingar och trötta ögon. Jag hade egentligen ingenting alls att skriva, men ändå skrev jag. Tyck synd om mig och mitt ointressanta liv, snälla gör det. (gråter floder i hopp om uppmärksamhet)
Nu ska jag duscha, kommer ett inlägg senare tror jag, annars kommer ett imorgon morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0