HÖSTKVÄLLAR.

Idag vaknade jag klockan 05.07 och lyckades inte somna om, jag gick upp ur sängen och tog datorn vid sex ungefär. Jag har varit duktig och tagit ut och satt in i diskmaskinen, skalat potatis, och skrivit en lapp om vad jag ska handla på ullared. Men förövrigt har detta varit en ännu ohändelserik dag. Imorgon förmiddag (i think) möter jag Olle här i Tyringe och sen åker vi in till Hässleholm och dagen efter blir det det underbara, efterlängtade Ullared!
Ullared stuff:
  • Trosor
  • BH
  • Höst-tröjor
  • Linnen
  • Nagellack
  • Tottar
  • Klämmor
  • Smycken ( många många ringar. )
  • Ansiktsmasker
  • Sminkborstar och andra sminksaker
  • Lösnaglar
  • Julklappar
  • Farsdags present (13 November, glöm inte det!)
  • Tjocktröja till mamma
  • Munkjackor
  • Byxor (jeans, leggings osv)
  • Vantar, mössor, mysiga halsdukar
Så står det hittils på lappen jag ska ha med mig till Ullared. Wish me luck, som om jag har råd till allt, pff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0