I MAY NOT BE THERE YET, BUT IM CLOSER THAN I WERE YESTERDAY

Tjo bre, vad händer ja0? peace bre
Hej mina vänner, bloggläsare och andra okända personer som kanske nyss klickat in här. Olle sover sönder och jag är glad, jag vet inte varför. Jag ska snart lägga mig och sova eftersom jag inte har något bättre för mig. Jag kände bara för att blogga men tyvär har jag verken bilder eller någon annan information för er så sorry guy's. Imorgon uppdaterar jag kanske på morgonen men resten av dagen blir nog utan uppdatering skulle jag tro. Jag vet inte vad som händer i helgen men jag tror att jag ska sova hos olle till söndag eller måndag. Så uppdateringen framöver kommer vara sisådär men håll utkik för det kanske blir tvärt om ? Nu fortsätter jag kolla Outsiders, tänkte skapa en bloppis? ska fundera, har lite kläder som jag inte använder här hemma.
Ciao amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0