JAG HAR VARIT OCH VÄNT I HELVETET.

Jag vet att gårdagens (tidigt tidigt imorse) inägg blev lite, onödigt ?
Hur som helst så vart natten otroligt förvirrande, rätt rolig, men konsiga känslor här & där. Idag ska jag väl inte göra mycket, så lite som möjligt. Känner för att lägga mig och sova, men jag är inte ett dugg trött, vilket jag borde vara eftersom jag vaknade vidn 4 inatt och kom hem halv 6. Jag har inte kunnat sova sen dess. Jag tog lite bilder på de fina frostet som kommit i morse, de blev lagom bra. Men nu laddas kameran så sen kommer en bild på "dagens outfit" vad du nu vill kalla det.
peace.

Rädd att jag kanske hade läst dig fel
Kan jag säga nu med säkerhet
Att min första instinkt var korrekt
Nu vill jag uttrycka det i klartext
Du spela mina nerver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsäkring går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0