KONSTIG KÄNSLA.

Jag har en konstig känsla i magen, om det är hunger eller något annat kan jag inte sätta fingret på - usch.
Idag har jag iallfall haft Nationella test prov som resten av niorna på vår skola också haft, 3 timmar åt att skriva på EN uppgift, inte kul alls. Idag ska jag träna, sen får vi se vad som händer - antagligen sova. Mamma kommer inte hem föräns 8 ikväll så jag får antagligen laga mat också, awesome eftersom jag äger på det. Fast disken är ett stort minus på det. Nu kör vi på löpband, sen vidare med armhävningar och situps följt av mag och ben övningar. Önska mig lycka till, det lär jag behöva!
hörs sen pojkar och flickor.
oredigerad lost-min bild, dont judge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0