SAMMANFATTNING.

Eftersom jag har varit så dålig med uppdatering så ska jag sammanfatta de hela lite mer.
1. Jag tycker inte om det men - skolan tar för mycket av min tid, jag har prov på prov och läxor på läxor. Dag in & dag ut.
2. Pojkvännen, jag har börjat vara med honom varje dag nästan. Jag ska nog inte vara med han så mycket i veckan som kommer men man vet inte.. vi ska iallfall till ullared på höstlovet som kommer på fredag!
okej, den sammanfattningen blev kort, men bra. För jag orkar ändå inte skriva mycket mer än såhär. Jag tar en powernap och väntar på att olle ska komma, still.
efterbliven som jag är så gjorde jag denna failade bilden, ser failarna här o där. Ska ta en massa bilder och göra en BRA sånhär bild någongång, när jag får tid. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0