SOMLIGA GÅR, SKYNDAR SIG HÄRIFRÅN.

Igår var jag med Olle, senare mötte vi Eddie och senare mötte vi Anton. Vi gick till röinge och bara var, snackade, skrattade. Senare stack pojkarna till hemmakväll och köpte godis, jag blev 58:- fattigare tyvärr. Efter det var jag Olle, Anton och Eddie hemma hos Olle och bara satt & snackade. Efter det stack Eddie hem och Anton sov över med mig och Olle, var rätt kul. Vi satt mest och kollade film på youtube och segade. Efter att ha varit ute och gått mer än halva dagen så är man inte så pigg precis, men skönt var det! Det blev även en prommenad mitt i natten, mys. Jag gjorde ett inlägg igår men det publicerades inte, blogg.se har fuckat sönder (likt facebook).

Kommentarer
Postat av: ebba (:

så sööt :D

2011-10-01 @ 19:33:50
URL: http://eebbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0