tårar och några jobbiga månader väntar.

Jag skrev just ett inlägg som precis nästan var klart så kommer mitt jävla pekfinger och utan förvarning råkar klicka på tillbakapilen och så tryckte jag fram allt igen men nej, då var det borta - mitt fina inlägg. Idag blir det kanske svar på frågestunden om jag orkar, är sjukt trött då jag la mig halv fem inatt och gick upp halv tio för att gå ut med ozzy (olles hårboll till hund ♥) och köpa 2 chokladmjölk på Kvantum medans Olle var ute och sålde tidningar, rätt mysigt. Jag har tyvärr inga nya foton att visa idag, imorgon tror jag kan går ut och fotograferar lite, förhoppningsvis. Jag ger er iallfall lite bilder idag, repris eller sådär
.
ozzy, en sjukt söt sak.

Kommentarer
Postat av: Inga

Sv; TACK !

Vart fixar du fina såna bilder? KRAM :D

2011-10-08 @ 23:12:25
URL: http://kovacevic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0