those simple words hit so hard

Sorry för att jag inte uppdaterade mer igår men jag åkte till hässleholm hastigt för att sova över med Olle & Eddie så jag hade helt enkelt inte tid. Men idag kommer ett inlägg senare skulle jag tro, om ansiktsmasker - tips - och hur man gör ansiktsmasker. Lite sådär "tjejigt".. Igår vart jag iallfall med Eddie och Olle och sov hos Olle. Vi var ute och gick, snackade, spelade wordfeud med varann och lite sådär. Typisk mys kväll , yea. Jag har inget att skriva just nu förutom att jag snart ska hem och jag tar Olle med mig, jag kommer uppdatera sen, lovar. Men ifall jag inte hinner eller inte har möjlighet så skyll inte på mig, för jag försöker uppdatera så gott jag kan. Cya dude's n' dudett's
Lite bilder i repris, u like ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0