TIOTUSEN METER UPP I LUFTEN SER JAG ALLT SÅ KLART.

Nu är jag hemma efter en otroligt mysig kväll med den bästa personen i världen, Olle Nilsson fixade en otroligt mysig kväll bara för oss två. Först var det tänkt med bio men vi ångrade oss, bio är segt. Så vi gick ut och käkade sen gick vi hem och tyvärr somnade vi båda två (för lite sömn i veckan). Vi vaknade 2 timmar senare av att Eddie ringde klockan 10 på kvällen. Så vi gick ut med han och snackade och bara var. Vi gick till Statoyl och köpte läsk och choklad. Sen när vi kom hem laddade vi ner en otroligt awesome film som heter "F". Den rekomenderas starkt av mig. Efter en film och mys somnade vi som stockar, vaknade vid halv tio i morse och gick ut & sålde aftonbladet sedan köpte vi chokladmjölk på kvantum. Mysig dag helt enkelt.
Idag ska jag vara hemma, dricka kaffe och träna satan. Det känns behövligt.
Kommer såklart fotografera åt er läsare också!
Du har klarat det en gång, du kan klara det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0