Det är någonting som fattas.

Nu har jag urtråkigt, är urhungrig, urtrött, urseg. Pappa sjunger " vad e de för dag? vad e de för dag? jo de e cassis födelsedag, lalalala lala lala " Jag fyller inte ens år idag, haha jag gillar min pappa.
Men vi firar mig imorgon, då kommer släkten och förhoppningsvis får jag lite cash som jag kan slösa på kläder i den kommande veckan. På måndag fyller jag år, aha aha I like it. Snart blir det mat och senare blir det banan med smällt marabou, mm.
On the days I can't see your eyes, I don't even want to open mine. On the days I can't see your smile,Well i'd rather sit wait the while for the days I know you'll be near.'Cause a day without you, just isn't fair. See the days I can hear you voice, I'm left without a choice.

Kommentarer
Postat av: Clara

vilket fint halsband, vart har du köpt de? :)

2011-09-09 @ 20:05:55
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0