Du tycker att jag drömmer, jag som inte ens kan sova.

Brukar du komma i tid: ja, för det mesta.
Vad hade du i din mun senast: Jag vet väl inte, mat antagligen ?
Har du bra kondition: Min kondition SUGER
Hur lång är du: 1.58, watch out, im a biggie.
Hur känner du dig just nu: Trött, småhungrig och besviken
Hur upplever du dig själv som person: Pålitlig, snäll, konstig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit och grå kanske. Jag är så otroligt färgglad, woopwoop
Kan du laga mat: FAKTISKT!
Vad pluggar du: Inget just nu, högstadiet.
Vad har du på dig just nu: Underkläder, tights, lille & en köfte c:
Har du haft mörkt hår: Jag har nästan svart nu..
Är du morgonpigg: SÅ IN I HELVETES MORGON PIGG ÄR JAG!
Vem snackade du med senast: Mamma
Stjärntecken: Jungfrun, passar väl inte så värst.
Varm favoritdricka: Te eller varmchoklad - nu blev jag sugen :(
Favoritdricka när du är riktigt törstig: MJÖLK FTW!
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jeg er snel hest inte göra dum dum
När hånglade du senast: Yesterday
Saknar du någon just nu: Always, tihi.
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: PFFFF HAHA checka min profil där så ser ni nog att det var en bra tag sen..
Gillar du dokumentärer: Helt okej
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och lite tyska, word.
När fikade du senast: Jag vet inte :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: retas när jag är trött, tro mig.
Senast sedda filmen: donnoooo
Senaste impulsköp: Nagellack
Favoritgata: Trädgårdsgatan 4
Fikar gärna hos: Mamma, mamma äger.
Bästa lunchställe: DET KINA STÄLLET PÅ VÄLA, GOTT GOTT
Bästa Middagsställe: Äter bara middag i skolan..
Favoritgrönsak: MAJS
Favoritfärg: Vit tror jag
Favoritmat: Kinamat ♥
Favoritmärke: jeg vät ente?
Favoritdjur: Hund & katt.. och hamster, och sköldpadda, och marsvin. Äh screw this, de flesta djur.
Favoritskor: Klack skor, just nu mina blommiga svarta
Motionerar: piiinsamt..
Det dyraste jag köpt: Som jag har köpt, vet inte.
Dansar helst till: Bajs.
Bästa romanen: Läser knappt, duuuuuuuude
Favoritprodukt på Apoteket: Amen du, jag ska kolla i min medecin låda och peka ut min favvo senare, call me if u wanna know so bad.
Bästa förfestmusiken: Allt som går att dansa till
Reser helst till: Mysiga ställen
Älsklingsljud: Öööööh..?
Mitt sämsta köp nånsin: VET INTE
Är du bekymrad över något just nu: Ja
Favoritland förutom sverige: vet inte
Längtar efter: JULAFTON MADDER FUCKERS
Gillar Allsång på Skansen: Kollar inte på't.
Senast lästa papperstidning: Aftonbladet, haha
Senaste telefonsamtal: MAMMI
Haft sex med en av ditt eget kön: Nej
Kär: ja
Varit i Polen? Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig: typ, 25 eller något
Vill du ha barn: FO SHO
Hur många resväskor äger du: ONE
Tittade du på tecknat när du var liten: Jämt och ständigt
Vad var den senaste musik du lyssnade på: Lighters feat. Bruno mars - Eminem & royce da 5'9
Vad är det bästa med dig: Olle Nilsson
Vad är det sämsta med dig: Ingen aning
Hur var du som barn: Envis, nosig, glad, konstig
Har du bra kontakt med din familj: Med vissa..
Har du varit kär: Jag är kär.
Hur stora fötter har du: Små pytte fötter.
När dansade du senast: Imorse in tha mirror.
Följer du någon Tv-serie: Följde pretty little liars, as bra. Försöker se det så ofta jag kan!
Vad gjorde du nyårsafton 1999: Jag var tre år, vad tror du ?
Vilken roll hade du i skolan: Nu vet jag inte, men i förskolan var jag den jobbiga tjejen som kom och frågade varenda jävel om dem ville leka med mig.
Vart vill du åka på storstadssemester: New York
Vart vill du åka på solsemester: Hawaii
Vill du gifta dig: Klart
Hur långa ögonfransar har du: SYNS KNAPPT.
Brukar du bada på sommaren: Ibland, är lite av en badkruka
Älskar du alla former av sport: Haha nej, eller jo, jag vet inte.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal: I bilen, RIX FM
Är du med i någon fackförening: Wait, what ?
Vad är det första du gör på morgonen: Går på toa
Vad är det sista du gör innan du somnar: Blundar, är på datan
Vad äter du oftast till lunch: Mat i skolan, daa?
När åt du kött senast: Igår, kylling.
Sopsorterar du flitigt: JAG VET INTE
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: None
Har du några allergier/handikapp: näje
När besökte du ett gym senast: never happend.
Äger du en cykel: Ja, en som vill plinga av sig själv när man kör på de minsta lilla gupp.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: MARABOU ! är det godis ?
Är det nåt du absolut inte äter: plast, tro mig det är inte gott. Jag har testat..HAHA
Musik just nu: Veronica maggio
Vad sa du senast: aa okej, pusshej.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: FRAMTIDEN, ÅÅ VA COOOOOLT (tönt varning.)
Sommarplaner: Det var precis sommar, slow down.
Hur många kuddar sover du med: En, oftast två
Favoritväder: Varmt, me skugga tillgänglig
Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med: Bara en sak. Jetflygplan home here I come !
Spelar du nåt instrument: Jag kan spela gitarr lite
Morgon- eller nattmänniska: Morgon definitift.
Sparare eller slösare: Både och
Vem är viktigast för dig: Min älsk och min familj!
Bästa film: Donno
Tror på liv på andra planeter: Jag vill tro på det
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, min första var i lekis.
Tror du på mirakel: Ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: Beror på filmen och sällskapet!
Är du kittlig: OM JAG ÄR !
Snarkar du: EHEHE
Rädd för insekter: aa
Äckligaste insekten: Spindel eller bananfluga, euw.
Största svaghet: för snäl ibland, blir lätt svartsjuk/avundsjuk
Det här är jag bra på: LAGA MAT :D
Bästa bok: kommer inte ihåg vad den heter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna flyga
Vad vill du jobba som: framgångsrik tidningsredaktör, eller fotograf.
Chips, morötter eller godis: Godis!
Pizza eller hamburgare: HAMBURGARE
Skriver du dagbok: Nej
Har du nån partner: Sen snart två år tillbaka.♥
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Tatuerat: ne  Piercat: YEE
Stökigt eller välstädat: Helst välstädat
Gungar du på stolen: Nä, snel hest jag vara
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: JA, ETT MÅSTE INNAN JAG DÖR.
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömpartner: I have him right now.
Hur många syskon har du: 1
Vad är du mest rädd för: Att dö eller förlora någon som jag älskar
Är du rädd för blod: Inte rädd, men det är ju inte mysigt precis
Saltar du på maten: Oh yes!
Gillar du att sjunga: Japp
Vilket gymnasieprogram gick du och varför: Har inte ens börjat tänka på det.
Anser du att du är stark: Haha, förmodligen så e jag svagare än va jag tror
Brukar du sola: Jo men blir inte brun för det, röd.
Vad gör du om du får hicka: Tycker det är roligt, HAHA
Kaffe, te eller inget: Te 
Har du en besatthet: Min pojkvän, mobiltelefon och min systemkamera
Första bästa kompis: Beatrice Tillberg 
Första kärlek: Kommer knappt ihåg men det var inte kärlek, jag var desperat som dagisbarn kan man säga..
Första husdjur: Frida, katt
Första semester: vene
Första piercing: I öronen


TIDSFÖRDRIV PÅ JÄVLIGT HÖG NIVÅ, slut med uppdatering för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0