Ensam e stark, det e så jag blev

Just nu sitter jag och är hur seg som helst, har varit på väla efter en lång skoldag. Så nu vill jag bara sova bort denna dagen till morgondagen eftersom det är Fredag, vilket betyder att jag ska sova över hos Olle och det är helg. Och dels för att då kan jag ha på mig mina nya kläder, tehehe. Nu är det såhär att uppdateringen imorgon kommer att suga så ni vet inte vad. Jag kommer kanske göra några tidsinställda inlägg nu ikväll till imorgon så ni inte tycker att bloggen är allt för oitressant.Just nu blir det sov, i hopp på en bra morgondag. Okej det blir det inte, först lite telefon snack med min Olle.
Lite (mycket) suddig bild, men bättre det än ingen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0