fortsätt, när mörkret kommer och allt gör ont.

Uppdateringen igår sög, men tack för kommentarerna jag fick. Skönt att veta att inte alla uppfattar mig som en dålig person, det betyder rejält ska ni veta.
Igår efter jag hade skrivit mitt depp-inlägg så fortsatte jag att försöka sova, jag ville inte vara vaken helt enkelt. Men sen kom Olle (räddaren i nöden) och vi sov över. Idag vaknade jag upp bredvid den här fina människa och vi segade, när vi märkte att klockan var 5 över åtta var det brottom på med kläder och borsta tänderna och sen precis när vi skulle gå så kommer pojken på att han inte har sitt skol-jojo kort. Då letade vi i säkert en kvart, klockan blev så mycket som 22 över när vi skulle cykla till skolan, vilket inte är så bra eftersom vi börjar fem över halv, ajajaj.
Men idag hittade vi det, för er information ska vi sova över idag igen. Vi var precis ute en runda med Johan och nu spelar de fotboll, mys.
Jag känner att jag kommer med otroligt onödig information till er, som ni inte är alls intresserade över att veta.
verkligen fint att det glänser vid min näsa, VERKLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0