just for the stars, we falli'n apart


Jag har absolut ingenting att göra, har brist på kreativitet. Tänkte spela minecraft men stängde ner det igen, för jag fick inte lust. Tänkte fotografera, men nej jag orkade inte. Tänkte göra läxa men, aa okej det tänkte jag inte. Så det blev att jag tog tårta och sen blev det glass med kola sås. Bara för att ha något att göra, i brist på annat. Imorgon blir det väla som sagt, på Fredag sover jag över med min älskling. Sen på Lördag blir det en egen liten "fotograferings dag" och då ska ni få se på bilder. Min pappa ska iväg och fixa robotar i stockholm på en coca cola fabrik, fett. Han köpte en "Dymo" idag, en sak man kan skriva in något på så skriver den ut vad man skrivit i ett som ett klistermärke - cassi like's to leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0