släppa och få hjärtat & lätta.

Ikväll kommer Olle hit, får se vad vi hittar på - förhoppningsvis tar vi vara på stunden eftersom vi inte ses förän
söndag och vi kan inte ens sova över då, dö. Försöker också fundera ut vad jag ska köpa nästa vecka, var ju på en liten "förhandsvisning" idag på väla. Och hittade orange/rött läppstift som jag måste ha, en röd shorta som jag måste ha, måste måste måste. Shoppaholic ? yes, jag det.
Annars är livet som det ska vara, dock en aning tråkigt men när det är en Onsdag klockan 16:14 så brukar inte livet vara sådär hejdundrande kul precis - så vad förväntar man sig ? Imorgon blir det det vanliga, vakna, skola, hem, sova. Rutiner på rutiner är lite halv långtråkigt. På Fredag ska jag hem efter skolan och städa, träna, och baka till Lördag då släkten kommer och ger mig presenter antagligen. Jag känner för att skriva ett långt inlägg men jag har absolut inget att skriva så jag antar att vi antagligen ses senare idag i ett tidsinställt inlägg eller inte. Annars skriver jag imorgon !

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej! :-)

Kika gärna in på vår fotoblogg/modeblogg.

Vi tipsar och trixar om allt.

KRAM

2011-09-07 @ 17:25:15
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0