Som en hurricane, dundrade du in i mitt liv

Jag vet jag vet, jag har inget att skylla på. Jag har sovit över med Olle exakt alla dagar i veckan, det har varit sjukt underbart. Igår sov jag över med han och Hasse, kollade film. Fast dem spelade mest football manitcher, så tråkigt.
Hursomhelst så vet jag inte hur uppdateringen fortsätter, jag hoppas att den kommer bli bra men vem vet. Jag kan inte lova något, men en sak jag kan lova är uppdatering idag! Idag har jag tagit en massa natur bilder bara för att jag fick en kommentar om att en viss person saknade mina natur bilder - jag sprang ut med kameran och fotograferade direkt. Nu ska dem in i datan, sen ska ni få se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0