the height of coolness

Nu är jag hos olle, men han är ute och säljer aftonbladet så jag sitter vid hans dator och kollar runder bus-varning. Idag ska jag hem och sen får vi se vad jag gör hemma. Vet inte om jag ska fotografera lite, tror nästan det - OM jag orkar och har inspiration. Men jag får la' se, jag har en del "planer" för den kommande veckan. Den 14:e ska jag färga mitt hår brunt (längtar sönder, tror det kommer bli riktigt snyggt!) , och förhoppningsvis får jag löshår i födelsedags present också. Sen har jag planerat att för mina födelsedagspengar ska jag köpa tonvis med kläder och jag ska tvinga med mamma att följa med mig till väla den veckan jag fyller år. Här ska inhandlas ringar, öronhängen, halsband, nagellack, mysiga höst-koftor, snygga jeans, halsdukar, uppvärmningsbar ögonböjare, tjocka höststrumper, köpa tid hos en frisör som ska noppa och kanske färga mina ögonbryn, t-shirtar i massor och allt vad jag kommer få tag i. Låter bra för min del - men idag ska jag försöka uppdatera så att fingrarna glöder, eller blöder. Vad man nu säger ? Eftersom statistiken har sjunkigt lite nu när jag varit så osocial på bloggen i veckan. Mamma och pappa kommer och hämtar mig klockan två så förmodligen hörs vi efter två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0