the idea behind your secrets

Satt precis och gjorde en skitsnygg header men sen helt plötsligt så kände jag att jag inte orkade och klickade ner det. Onödigt - ja, lite.
Men jag väntar nog tills jag har fyllt år så får vi se om jag får tid någon gång, jag kanske gör den på lördag med eftersom jag bara ska vara hemma då. Så jag tar det när jag har lust, tid och ork. Men nu ska jag duscha löshåret och även mitt hår, sen får vi se vad jag hittar på. Antagligen får jag sitta och göra tidsinställda inlägg till imorgon, detta ska bli bra med uppdateringen. I'm into it, så nu går jag och duschar. Vill ni ha ett tips med att duscha så använd inte schampoo, ta bara balsam. Det fungerar utmärkt !
Olle kommer nog sen, helt oväntat. Jahapp, bara poff.
Men då får jag snabba mig med att göra tidsinställda inlägg nu, så puss på er !
turkiet, jag saknar det så ofantligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Frågade jag eller ?

2011-09-01 @ 20:56:51
URL: http://photofocus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0