What I like about you is you.

tryck F5 mina vänner, så får ni se en ny header ( om ni inte redan kan se den då )
Jag skrev ett fint långt inlägg precis och skulle skriva på slutet " klicka F5 så ser ni den nya headern " men just då så råkar jag trycka på F5 knappen och allt, hela inlägget försvann. SUR SUR SUR, fast när jag är rädd happyface:ad ändå. Jag ska redigera lite bilder för jag tror inte jag orkar ta nya faktiskt, imorgon ska jag ta på hur jag ser ut och på vad jag fått så det får ni längta till iallfall, som om ni faktiskt skulle längta till det, haha.
Jag ska också dammsuga mitt rum, lägga in kläder på rätt ställen och städa. Men innan jag gör allt det tråkiga så ska jag unna mig något gott, hörs snart pojk's and flick's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0