What the hell.

Tur och retur gång från från datorn till speglen bara för att jag blir lika förvånad varje gång jag ser mig. Otroligt ovant när man haft antingen ljusbrunt eller platinablondt innan, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tycka att det är fint eller fult. Men nu är det gjort och något possitivt är iallafall att mitt hår luktar sånt gott salong schampoo och att jag ska till Väla efter skolan imorgon, shoppa sönder min plånbok.
Nu ska jag spela Minecraft bara för att jag är världens största nörd och för att update 1.8 har släppt, awesomeness på det.
Färgade även ögonbrynen pyttelite, bara för era anteckningsblock.

Kommentarer
Postat av: maja

fan vad fult

2011-09-14 @ 21:13:52
Postat av: Marlene Johannesson

Tycker att det blev jätte fint!

2011-09-14 @ 22:04:38
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja det va jättefint!

2011-09-18 @ 10:50:30
URL: http://blackpillow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0