BÖRJAN PÅ NÅGOT NYTT.

Ja, mina inlägg på senaste dagar är borttagna eftersom jag har kommit på att det hjälper inte att skriva på bloggen om sina problem (även om det känns skönt ibland). Idag åker jag hem från Olle, vi hade två år igår och firade det med att gå ut och äta pizza och sedan godis och film ( dock är jag så otroligt festlig och somnar när det gått 20 min på filmen, ops. Men det var allt som behövdes, jag ska inte säga att allt var skit bra och att allt har löst sig ( för er som läste inläggen som nu är raderade ). Men det ska väl gå på bättringsvägen, om inte så vet jag vad som väntar. Men just nu får man ha tålamod, det är ett av de svåraste sakerna man kan göra - men detta är värt det. Tack till alla mina vänner, och även okända människor som hjälpt mig. Idag blir det kanske fotografering, sen ska jag spendera dagen med min familj. Vi hörs kanske sen, förlåt för att min bloggning är på botten just nu men ta inte förgivet att jag alltid ska vara på topp. Bilden har ni sett för, men tt blogga från mobilen är inte busenkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0