DANSA FASTÄN HJÄRTAT BRISTER.

(Har panik över min header som jag tröttnat så ordentligt på så om jag fotograferar idag så fotar jag nog till headern, förhoppningsvis.)
måste erkänna att Olle var mycket mer söt på bilden ovanför än vad jag var, hur som helst så är detta tidsinställt. Nu så fotograferar jag antagligen, eller så gör jag inte det för att jag inte orkar. Jag känner att bloggandet ligger en del back men jag ska försöka få det på rätt bana. Imorgon tror jag att jag bara ska vara hemma och plugga, ett stort måste just nu. Vi hörs kanske mer idag, får hoppas det. Men håll utkik!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

hahah bilden :D

2012-01-05 @ 21:28:01
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0